Re: [WINNT] [OT] Program pokazujący aktywność dysku, co windows rzeźbi n

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Program pokazujący aktywność dysku, co windows rzeźbi na dysku
From: Stregor <stregor@wytnij.to.gmail.com>
Date: Sun, 9 Dec 2018 09:37:30 +0100
Odptaszkowałem.
Swego czasu jedna z wersji Avasta miała błąd, nie pozwalający skutecznie odptaszkować (a ściślej, przeptaszkować) ustawienia. Ale znalazłem sposób, który ten błłąd omijał. Zobaczymy, czy dorzuci, czy trzeba będzie jeszcze system na nowo tentego...

Nie dorzucił, dobrze.
Losujemy totka, kiedy samowolnie się przeptaszy...

Dziękuję za potraktowanie mojej uwagi poważnie. Świat stał się właśnie odrobinę lepszy :)

--
Pozdrawiam,
Stregor