Re: [WINNT] [OT] Program pokazujący aktywność dysku, co windows rzeźbi n

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Program pokazujący aktywność dysku, co windows rzeźbi na dysku
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 6 Dec 2018 22:55:50 +0100
W dniu 2018-12-06 o 21:53, HF5BS pisze:

Użytkownik "wloochacz" <wloochacz@no.spam.gmail.com> napisał w wiadomości news:5c0961b0$0$493$65785112@news.neostrada.pl...
A Ty używasz Microsoft Outlook Express, to i cytowanie masz gówniane.

/ciach/

Jak się nie umie, to ma się spie..spie..no, zjebane.
Mam OE i jakoś udaje mi się zarówno ustawić program, jak i cytowanie, mimo, że kursor stawia tam, gdzie wszyscy wiedzą.
Bo OE na ustawieniach domyślnych, to niedobry pomysł.

Były dodatki do OE.
Najlepszy nazywał się bodajże OE Power Tools. On m.in. ustawiał cytowanie pod pierwotnym tekstem i wycinał sygnaturkę poprzednika.

--
Pozdrawiam.

Adam