Re: [WINNT] Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7
From: "Kamil" <mospam@tlen.pl>
Date: Fri, 7 Dec 2018 04:24:16 +0100
Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" napisał:

A jak ktoś chce się kłócić czy 60 GB w dobie terabajtowych dysków to dużo
czy mało

Kłocić się nie ma co. Natomiast czasem warto się zastanowić co takiego
cudownego daje system zajmujący 60 GB dysku w porównaniu do W 98, który
zajmował 100 MB, czy XP potrzebującym niewiele ponad 1,5 GB. I na dodatek ma
większośc przydatnych funkcji totalnie skopanych.

Pzdr

PS Grzesiu, nie mogę znaleźć wątku, w którym poradziłeś mi wyłączenie
klienta DNS i zdaje sie podałeś linki do stron opisujących problem. Co się
mogło stać z tym wątkiem?