Re: [WINNT] Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 6 Dec 2018 11:14:26 +0100
Dnia Thu, 6 Dec 2018 10:26:18 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Mam tyle, że od reklamowania jest inna grupa. Niech sobie przypomnę kto
> tutaj dopiero co rozpisywal się o netykiecie :)

No, trochę racji masz. Ale newsy się kończą, została stara gwardia i
garść oszołomów i robi się nudno :) O netykiecie to wiedzą tylko takie
stare pierniki jak ja. Zapewne też mimo że używasz windowsa to zgodzisz
się że monopolizacja, zwłaszcza ta MS jest be i czasem dobrze jest
wetknąć szpilkę w windzianą grupę żeby się obudziła :)
Nie żebym lubił flejmy, skądże. Wtykam szpilkę i znikam :) Zawsze się
możecie zrewanżować na grupie od linuksa :)
--
Jacek
I hate haters.