Re: [WINNT] Daty folderw w TC - problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Daty folderw w TC - problem
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Thu, 12 Apr 2018 14:38:00 +0200

Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał w wiadomości news:1cnw65cfo899t$.dlg@tyczka.com...
- zmiana atrybutów pliku (w tym data, godzina)
- kopiowanie z weryfikacja, prawami NTFS, z możliwością założenia filtru na
pliki kopiowane

wystarczy?

O bezpudłowej zmianie atrybutów katalogu, jak RASH, oraz data/czas, nie ingerując w atrybuty pozostaych podkatalogów, ani plików w nim zawartych. Aby nie być gołosłownym, sprawdziłem, działa z palca i o zbędne pierdoły nie pyta. Gdyby tę opcję dopracować, to byłby cymes. Chodzi o zmianę atrybutów, z wykorzystaniem przycisku "Załaduj z pliku pod kursorem", rzecz warta uwagi. Jest jeszcze jedna, możliwe, że nieudokumentowana rzecz - jeśli z jakiegoś powodu musimy nadać jednemu plikowi/katalogowi/ich grupie takie atrybuty, jakie ma inny, to jak, poprzepisujemy? A jeszcze coś pochrzanimy, a jak takich docelowych będzie kilkaset... A więc, mamy sobie plik CIOCIA.TXT, a chcemy, by tak z 50 tysięcy innych plików (inny katalog/podkatalogi/pliki) otrzymało takie same atrybuty. Spacją na pliku/katalogu/-ach docelowym/-ych, kursorem na plik "źródłowy", ALT-P,K,Z (Jak wspomniałem - szybciej z klawiatury), załaduj z pliku pod kursorem - OK - zrobione. Błędy przy przepisywaniu udaremnione.
W innych wersjach językowych skrót jest odpowiednio inny.

--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...