Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiw贸w] [Inne Listy]

Re: Daty folder锟絯 w TC - problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: Daty folder體 w TC - problem
From: "Kamil" <mospam@tlen.pl>
Date: Wed, 11 Apr 2018 22:19:17 +0200
U偶ytkownik "HF5BS" napisa艂:

Jedno zadanie - skopiowanie 60 tysi臋cy plik贸w o identycznej nazwie, do jednego katalogu.

Nie bardzo rozumiem. W jakim OS mo偶na w jednym katalogi mie膰 cho膰 dwa pliki o tej samej nazwie? Oczywi艣cie 艂膮cznie z rozszerzeniem.

Skoro dla ciebie 15 GB W10 jest gut, a 4,5 MB program jest wielki, to osobliwe masz poj臋cie wielko艣ci.

O rozmiarze/wielko艣ci nic nie wspomina艂em i nie bardzo wiem do czego nawi膮zujesz. A je艣li chodzi o 15 GB W7, 8, 10 to niejenokrotnie krytykowa艂em.

Wi臋c s艂uchamy - co jest w nim upierdliwego i bezsensownego. Tylko normalnie odpowiedz, bo mo偶e i my p贸jdziemy za lepszym narz臋dziem? Tylko krowa nie zmienia pogl膮d贸w.

W zakresie, o kt贸rym mowa czyli kopiowania plik贸w to nie jest upierdliwe? W por贸wnaniu do przeci膮gnij i upu艣膰 Windows? A zmiana nazwy pliku?. Zreszt膮 to kwestia przyzwyczajenia. Od zarania Windows by艂a religia NC i p贸藕niej TC jako 艣wietnych i niezb臋dnych narz臋dzi plikowych. Ja nie widz臋 偶adnych szczeg贸lnych zalet tych program贸w, za wyj膮tkiem przydatnego w TC FTPa. Mo偶na duzo na ten temat. Mam program do obs艂ugi sprzeda偶y pod XP wykorzystuj膮cy NC. I jak to dzia艂a? W oknie NC wybieram plik wsadowy, kt贸ry wykonuje jak膮艣 akcj臋. I t臋 akcj臋 wykonuje Window. Po co to po艣rednictwo? Nie mam poj臋cia.

Pozdrawiam

<Pop. w W膮tku] Aktualny W膮tek [Nast. w W膮tku>