Re: [WINNT] Daty folderów w TC - problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Daty folderów w TC - problem
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sat, 7 Apr 2018 05:05:17 +0200

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości 5m3ccd9fjlra67vmpkovvlmb4v0pa8hukv@4ax.com">news:5m3ccd9fjlra67vmpkovvlmb4v0pa8hukv@4ax.com...
Używałem i używam TC w wersji  7.56a 32bit (16.12.2010) w Win XP Pro SP3.

Teraz to nie działa, foldery i podfoldery zapisują się z bieżącą datą.
Nie mam pojęcia dlaczego.
Może ktoś wie i mógłby pomóc?

Używam 8.01 i działa bez pudła (przed chwilą sprawdzone).
Opcje tak jak u Ciebie.

Tak z ciekawości - kosmicznie stare wersje... Czemu?
To nie windows, nowe wersje nie puchną i nie dziwaczą...
A pojawiaja się funkcje niekiedy naprawde przydatne. W każdym razie, mnie sie nie zdarzyło (poza jednym przypadkiem - (*)), by nowsza wersja cokolwiek zepsuła.
http://www.ghisler.com/

(*) - przydatny plugin RamCopy, w TC powyżej 7.50, czy 7.60, nie pamietam dokładnie, (ósemka już to ma) przy wywołaniu powoduje zawieszenie się TC.

--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...