Re: [WINNT] Daty folderów w TC - problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Daty folderów w TC - problem
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Wed, 11 Apr 2018 14:55:28 +0200

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości 8drrcdls3aepiocdikf68fgna7mp82ea89@4ax.com">news:8drrcdls3aepiocdikf68fgna7mp82ea89@4ax.com... Tue, 10 Apr 2018 14:21:07 +0200, w <paia62$o5r$1@node2.news.atman.pl>, "HF5BS"
<hf5bs@t.pl> napisał(-a):

> Ale po co mi aktualizacje? :)
> Zaktualizowałem -- chyba trochę pojaśniało tło. No może być.

Zawsze można dostosować.

Ja zmienić kolor podświetlenia nieaktywnego panelu? Ten jasnoniebieski niewiele
się różni od niebieskiego z aktywnego panelu.

To definiujesz odpowiednio we właściwościach systemu - u mnie to rozróżnienie zależy od tego, jaki temat i jego ubarwienie przyjmę dla okien. Używam srebrnej Luny i aktywny mam szary, a nieaktywny biały - i rozróżnienie jest dość czytelne. Eksperymentalnie przełaczyłem na niebieską Lunę i kolory były jak piszesz, ale nadal dobrze rozróżnialne, choć nie tak mocno, jak przyz srebrnym. XP? Klik na wolnym miejscu pulpitu, PPM, właściwości, zakładka wygląd, zaawansowane, kolory definiujesz wg paska tytułowego (aktywny/nieaktywny), klikając odpowiednio w okienku do zmian, decydujący jest kolor 1. Zatwierdzasz, masz kolory, jakich trzeba. Właśnie przećwiczyłem podczas pisania. Myślę, że w innych Szklarniach szuka się podobnie.

--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...