Re: [WINNT] Złośliwa strona wp.pl

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Złośliwa strona wp.pl
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Thu, 5 Apr 2018 00:14:55 +0200
W dniu 2018-04-04 o 21:58, artiun pisze:
W dniu 2018-04-04 o 14:19, Animka pisze:
W dniu 2018-04-04 o 08:00, Marek pisze:
W dniu 2018-03-23 o 02:18, Animka pisze:
Chyba będzie trzeba zrezygnowac na wchodzenie na strone wp,pl/
Po uruchomieniu strony (za każdym razem) wyskakuje parszywe
okienko na całą stronę, w sumie aż 3 strony, że twoje dane będa
monitorowane (czy jakoś tak) i najpierw trzeba wyrazić zgodę,
żeby móc czytać co tam na stronach wp.pl. jest napisane. To
jest po prostu złośliwe chamstwo i już raczej nigdy tej strony
nie odwiedzę.

Od dawna nie wchodzę na ten lewacki, mułowaty portal.

Od nowa zainstalowałam UBlock, weszłam teraz na stronę i jak na
dzisiejszy dzień jest wszystko ok. Pewnie ten komunikat zablokował
UBlock, albo ktoś z wp.pl naprawił ten portal.

Sorry, ale i tak dostaniesz 3. Oni chcą ciasteczka. :)> Nie róbmy
sobie jw. Z czegoś żyją. Chcą od nas udostępniania danych, za
reklamy, jakie mamy przyjąć.

Od razu klikam na krzyżyk. Poza tym przy zamykaniu przeglądarki historia
się usuwa (tak ustawiłam). Poza tym CCleaner ciasteczka też usuwa.
Reklam już narazie nie mam. UBlock usuwa od razu.

--
animka