Re: [WINNT] Złośliwa strona wp.pl

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Złośliwa strona wp.pl
From: Luke <luke@luke.net>
Date: Wed, 4 Apr 2018 22:38:28 +0200
> Ja tam mam transfer unlimited i pełnego Ubuntu, przy dobrych wiatrach,
> zasysam w 1-2 minuty (ok. 800 MB)
> Więc ja bym zadziałał tak, że stworzyć sandboxa, gdzie reklamy były by
> ściągane, a jakże, ale spadały by nie na ekran, lesz prosto do fajansu.
> A potem "wywal pliki tymczasowe" i spokój głowy.

Najprościej wyłączyć javascript. Na większości portali nie wyświetli się
żadna reklama, nie wyświetli się smutna gęba z napisem "wyłącz
adblocka", da się wszystko przeczytać, jedynie komentarzy nie zassie (co
i tak dla mnie jest zaletą). Do tego można jeszcze wyłączyć zasysanie
obrazków.

A na łączu mobilnym to nawet kiedyś miałem windowsowego lynxa, też
czytałem artykuły, a jak mało danych pobierał!

Kiedyś był Prefbar do takiej zabawy, od zmiany API w FF trzeba
instalować inne, nowe wtyczki do szybkiego klikania.

L.