Re: [WINNT] Złośliwa strona wp.pl

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Złośliwa strona wp.pl
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Tue, 3 Apr 2018 17:26:19 +0200
W dniu 2018-04-02 o 22:58, Kamil pisze:
Użytkownik "Irokez" napisał:

 > Przypadkowo wlazłem kiedyś na komórce na wp. Już strony pornograficzne
są chyba bardziej ludzko nastawione na odwiedzającego i nie przytłaczają tak różnej maści wyskakującym ścierwem.

Nie rozumiem w ogóle ideologii takiego postępowania.

Te wyskakujące "ścierwa" to reklamy, z których utrzymuje się portal. Zło konieczne. Jeśli chcemy mieć darmowy dostęp musimy cierpieć reklamy. Alternatywą są opłaty za dostęp do stron.

To w pełni rozumiem i akceptuję w całej szerokości

Inna sprawa, że te oczojebne raklamy tworzą kretyni, którym się wydaje, że im więcej wodotrysków tym lepiej. To problem reklamodawców. Pewnie prowadzą jakieś statystyki na temat skutecznosci reklam.

a pytanie właśnie dotyczy tego aspektu.
Że ktoś akceptuje na swoim portalu reklamy robione przez kompletnych debili, które bardzo skutecznie zniechęcają do jej oglądania i w konsekwencji dochodzi do blokady wszystkiego. Na przykład ja przez ostatnie lata nie przypominam sobie, abym zechciał obejrzeć jakikolwiek materiał wideo na onecie, w którym jakiś debil stwierdził że najlepiej będzie dla mnie, jak mi sam automatycznie włączy odtwarzanie na pełnej parze, cokolwiek bym w danej chwili nie robił. Skutek - mam wycięte wszystko u siebie, rodziny, wszędzie gdzie się da a głośniki są domyślnie wyłączone. A pamiętam czasy, kiedy sam o tym decydowałem i oglądało się raz to raz tamto i kilkanaście sekund reklamy na początku nie było problemem.

PZDR

a również zdrówka

--
Irokez