Re: [WINNT] Window 10 - :)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Window 10 - :)
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Wed, 21 Mar 2018 10:06:59 +0100

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:p8rq94$2rs$1@node2.news.atman.pl...
A to inna rzecz, uważać trzeba. Abstra-ten-tego od sprawy, już widzę, jak miliony userów zaczną kupować legalne kopie...

Swoją drogą to ciekawe jak wygląda na dzisiaj sprawa piractwa Windowsów w Polsce. Chyba nie jest wcale taka duża. Większość ludzi dostaje Windowsa razem z komputerem.

No, ja swojego W10 też tak dostałem. I nie ukrywam, że mam wielką ochotę go zmienic na coś innego. I bym zmienił, gdyby nie to j*.*ne UEFI, pozujące wyglądem (włącznie z wypisywanym przy starcie skrótem) na starego BIOSa, przez które to UEFI nie mogę odpalić (co zrobić, by się dało?) spreparpwanego pena z instalką, albo HBCD... Kiano SlimNote 14.2. W10 na nim mało mi się podoba, porażką jest gładzik, poza tym nie mam większych powodów do żalu.

--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...