Re: [WINNT] Window 10 - :)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Window 10 - :)
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sun, 25 Mar 2018 03:34:47 +0200

Użytkownik "Piotr C." <piotr@mabanana.com.delete.pl> napisał w wiadomości 20180323104901.c92f6b62aef7d7b15701cf55@mabanana.com.delete.pl">news:20180323104901.c92f6b62aef7d7b15701cf55@mabanana.com.delete.pl...
On Fri, 23 Mar 2018 03:05:59 +0100
"HF5BS" <hf5bs@t.pl> wrote:

W większości BIOSów UEFI musisz zrobić następujące rzeczy:
- wyłączyć secure boot
- ustawić boot sequence żeby startowało najpierw np z USB albo CD
- wyłączyć fast boot, w przeciwnym razie nie sprawdza co jest podłączone w ogóle.
- czasem są inne opcje typu legacy boot cośtam

No, spróbuję sie przegrzebać przez to, tylko opcji tyle, że już raz unieruchomiłem maszynkę. Najgorsze, że na stronie Kiano, nie ma nic o tym, nawet sterowników do modelu, czyżby kolejny byznes made in poland? Coś zrobimy, ale o to, jak to "zjeść", niech się (l)userzy martwią. Wiec im zapodamy, a oni jak te lemingi (co zresztą nie jest prawdą, było wyjaśniane... ale ja nie o tym), polezą, jak im zaklaszczemy. U mnie chyba nie ma sebure boot, ale jeszcze przewiskam, może jest pod jakąś inną nazwą... Gdyby tylko producent dał innego manuala, niż "jak dostać orgazmu od widoku W10"... Tylko dysk w dużym lapie (ten, co teraz piszę) wymienię, bo go na słowo honoru uruchomiłem, na wszelki "zaś" mam zrobioną pełną kopię systemu.

--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...