Re: [WINNT] Window 10 - :)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Window 10 - :)
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Sun, 11 Mar 2018 10:48:16 +0000
On 10/03/2018 08:45 PM, Grzegorz Niemirowski wrote:
2late <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał(a):
A wlasnie. Jak skladalem swoj komputer to kupilem plyte z licencja OEM.
Zastanowilem sie i akurat nie potzrebuje dodatkowej licencji ale nie
wydaje  mi sie, zeby ktos tak ostentacyjnie wystawial na popularnym
portalu  jakiegos fejka.
Pozdrawiam

Samo sprzedawanie licencji OEM nie jest niczym niezwykłym, jak wspomniałem można je kupić też w polskich sklepach. Pytanie kto może użyć takiej licencji. W samej reklamie jedyną podejrzaną rzeczą jest cena. Taką obniżkę można zaobserwować na wyprzedaży ciuchów, ale w przypadku Windowsa wygląda to nietypowo. Ale kto wie, może ktoś dostał spory upust u MS i może zrobić taką promocję i sprzedaje prawdziwe licencje (działające, nieużywane kody). Nie twierdzę, że to na 100% fejk, ale byłbym ostrożny.

No szkoda ze nie potrzebuje. Bo oczywiscie tez bym byl ostrozny i najzwyczajniej swiecie skontaktowal sie z Microsoftem, podeslalbym linka i spytal.

Pozdrawiam