Re: [WINNT] Czytnik news w W7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik news w W7
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sat, 10 Mar 2018 11:26:05 +0100
Pardon, odpowiem we własnym imieniu, bo też mam co o tym odrzec...
Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości 1blu00yac9h4i.133gm7ltacyya.dlg@40tude.net">news:1blu00yac9h4i.133gm7ltacyya.dlg@40tude.net...
Dnia Fri, 9 Mar 2018 19:00:13 +0100, Kamil napisał(a):

OE ma interfejs do d... a 40tude bardzo sensowny. Masz np. gesty w OE?

Żadne gesty nie sa mi potrzebne.
Bo ich nie znasz. A możliwość precyzyjnego ustawienia kroju i wielkości

Nie znam, bo nie potrzebuję. Mnie potrzeba narzędzia do komunikacji z innymi. Bajery nie są mi potrzebne. A kroju czcionki... po co mi? Jak będzie potrzebny, to użyję.

czcionki? Znaczenie kolorami czcionek i pól do wpisywania? A możliwość
ustawienia wg. życzenia okien wewnętrznych czytnika? A możliwość

Dla mnie abstrakcja.

wszechstronnego operowania kategoriami postów, punktacją czy
wyszukiwania potrzebnego? A potężne narzędzie skryptowe pozwalające w

(SHIFT)F3 - i mam, czego szukam. Od bardzo dawna w OE.

programie zmieniać rzeczy które nawet jego twórcy nie przyszły do głowy?

Ponownie pytanie - po co mi to. Ty potrzebujesz - używaj, jak najbardziej. Ja nie potrzebuję.

A możliwość przegrania zainstalowanego programu na pena i używanie go na
dowolnym komputerze, nawet pod linuksem? Itd...
Przerobiłem lata temu wszystkie możliwe czytniki newsów i wiem co mówię
:)

Potrzebujesz - używaj. Ja nie mam powodu ku temu.

Dorzuć do tego nieobsługiwanie delimitera, niezawijanie wierszy,

Że nie odcina tekstu pod minus-minus-spacja? RRany... ja myślałem, ze jestem leniwy... Jak nie odcina, to kursor myszy, kilka klawiszy z literkami i po problemie. Nie zawija wierszy? Paczpan, nie wiedziałem...

plasowanie kursora ponad cytowaną wiadomością... O ile wiem też jakieś

Jej... na której wersji OE skończyłeś? Ile lat temu?
Jeden wpis w rejestrzze... Jej... Poza tym dla mnie ustawienie kursora pod wiadomością było by problemem, bo utrudniało by mi wątkowanie, ściślej - wypowiedź poprzednika i moja odpowiedź... i tak kwestia po kwestii, ażz do końca. Dlatego, choć jest wpis w rejestrze, który to włącza, nie zrobiłem tego.

problemy z kodowaniem. Nie darmo OE ma opinię najgorszego czytnika

Poświecisz przykładem?
Czy może odszedłeś od programu, bądź nie zakładałeś przesyłanych przez Windows Update aktualizacji i poprawek? Bo juz widzę, ze nastajesz na cechy programu, które w większości stracił już w pierwszej dekadzie obecnego tysiąclecia...

newsów jaki można wybrać. Ale co ja ci będę ścieżki życiowe prostował :)

A ja przez 20 lat nie zmądrzałem. I dziwne, jakoś nikt sie nie czepia, że z moimi postami jest coś nie tak? Aż tak mnie ignorują? To musiałem ostro nabroić, że mnie taki aż ostracyzm dotyka :P Mój OE nie łamie np. linków (jako przykład - długi link poniżej pod tym akapitem), wiersze zawija aż miło... ale to nie można jechać na ustawieniach domyślnych (jak będzie potrzeba, napiszę artykulik, jak prawidłowo ustawić OE), tylko właśnie ustawić go poprawnie.
https://www.google.pl/search?q=gdyby+wszyscy+ludzie+dobrej+woli&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=NK-jWsjtEIKFZOKKm_gI
Natomiast potrafią, niektóre programy, złamać to juz przy czytaniu.

Pożyjesz to zmądrzejesz. Th jako czytnik newsów jest gorszy od 40tude z
prostego powodu - jest do poczty a co jest do wielu rzeczy jest do d...

I dlatego, że nie ma tego błędu z binarkami, co D.?

Nawet jako klient poczty jest do bani bo jest gorszy od M2.
(przynajmniej dla moich zastosowań). Przekombinowany, w opcjach możesz
zginąć a np. nie można ustawić wielkości czcionki.

Cóż takiego jest w wielkości czcionki, co jest ważzniejsze od treści przekazu? Od deklaracji charsetu? Od użytego kodowania?

I proszę mi nie mówić że ja miałem obowiązek podać ci jak się
konfiguruje 40tude. Primo nie poprosiłeś więc się nie wcinam nieproszony
a secundo, wystarczy wpisać w góglownicę "konfiguracja 40TudeDialog".

I z przeproszeniem, chuj daje z tymi binarkami, próbowałem wszelkich znalezionych sposobow, nic nie dało. A już z Gugla do mnie dzwonili, dlaczego im serwery przeciążam... Jak naprawią - to użyję, bo to jedyny błąd, przez który go nie użzywam. Jak nie naprawią, to wywalę na D.

Jacku, obowiązku podać "jak sie konfiguruje" nie masz.
Jednak zobacz - w sytuacji, np. takiej właśnie, gdy coś nie działa, choć spróbowało się wszystkiego, to po prostu, nie mogąc ustawić programu (cenną dla mnie cechą D jest obsługa yEnc), wywalę lachę na niego. I użyję innych dedykowanych programów. Bo mój program nie ma ładnie wyglądać i tryskać bajerami, on ma działać i robić to czego chcę. Innych rzeczy robić nie musi. Nawet tego nie chcę. Dlatego też wywaliłem pakiet bezpieczeństwa w UPC, bo sam zadbam o stan systemu. I Właśnie w swoim W10 wywalam, co się da. A jak ogarnę boot z UEFI gówna, to i może podmienię na pingwina?

--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...