Re: [WINNT] Czytnik news w W7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik news w W7
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 9 Mar 2018 16:26:09 +0100
Dnia Fri, 9 Mar 2018 15:07:37 +0100, Kamil napisał(a):

> Jak to cudo się konfiguruje? Trzeba podać nazwę serwera, port i serwer
> wymaga, czy nie uwierzytelnienia. Na początku pokazało sie okno z pozycją -
> opisowa nazwa serwera ...
Co, nie rozumiesz co to jest "opisowa nazwa serwera"? To jest nazwa jaką
chcesz nazywać dany serwer, np. "stare serwerzysko eternal". Masz
jeszcze jakieś równie skomplikowane pytania? :)

> Czy tylko OE ma sensowny interfejs?
OE ma interfejs do d... a 40tude bardzo sensowny. Masz np. gesty w OE?
Na dodatek OE bez zastosowania wielu sztuczek nie spełnia elementarnych
wymagań dla newsów.

--
Jacek
I hate haters.