Re: [WINNT] Czytnik news w W7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik news w W7
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 10 Mar 2018 10:59:38 +0100
Dnia Sat, 10 Mar 2018 10:39:12 +0100, HF5BS napisał(a):

> Gesty? Z ciekawości spytam - po co mi one?
Gesty sa częścią interfejsu i używam ich jedynie w Dialogu bo tu mają
sens. Wypróbuj to będziesz miał prawo się wypowiadać :)
>Interfejs? Nie wiem, jak Ty, ale
> ja uruchamiam program po to, aby wykonał mi zadanie, a nie ładnie wyglądał.
Mylisz okno programu z interfejsem. No i raczej bym nie zarzucał
Dialogowi przerostu formy nad treścią :)
> Druga rzecz, dla mnie BARDZO istotna. Dialog ma, pardon le mot, absolutnie
> spierdoloną obsługę wieloczęściowych przesyłek binarnych
Ma, owszem. Dlatego rozgarnięty człowiek do binarek używa Grabita. No i
bój sie boga, kto dziś ssie z binarek?? :) Taki dino z ciebie?
> Stosowna zmiana zajmuje mi, bez pośpiechu, w wykonaniu 2-3 minuty (zerknij w
> moje nagłówki i jeśli coś jest w nich źle, to daj znać). A na kacu tak ze 4,
> do 5. Bardziej bym się czepiał błędów, których M$
Taaak, tak. Tylko że mało kto to robi bo najpierw trzeba pojąć o co
biega. A dziś to się wielu półgłówkom zdaje że netykieta to bzdet dla
wapniaków :) więc sobie nie zawracają w ogóle głowy.

--
Jacek
I hate haters.