Re: [WINNT] Czytnik news w W7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik news w W7
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 10 Mar 2018 18:43:07 +0100
Dnia Sat, 10 Mar 2018 18:30:08 +0100, Kamil napisał(a):

> Gdzie ja napisałem, że masz obowiązek?
Tu: "A o konfiguracji nie napisałeś. " Nie dosłownie ale tak to
zrozumiałem. Skoro nie to miałeś na myśli, pisz ostrożniej.

> Czy ta grupa nie jest po to, aby sobie udzielać pomocy?
Tak, ale wypada zadać pytanie albo poprosić o pomoc. Na żale nie
odpowiadamy, co najwyżej powspółczujemy :)

> Jasne.
Polecam tą metodę. Najpierw postudiować samodzielnie a potem zadać
pytanie które m.i. zdradzi nasz uprzedni wysiłek w dojściu do sukcesu :)
Znacznie zwiększa szansę na pozytywny efekt.

--
Jacek
I hate haters.