Re: [WINNT] Czytnik news w W7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik news w W7
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 9 Mar 2018 19:27:01 +0100
Dnia Fri, 9 Mar 2018 19:00:13 +0100, Kamil napisał(a):

> Żadne gesty nie sa mi potrzebne.
Bo ich nie znasz. A możliwość precyzyjnego ustawienia kroju i wielkości
czcionki? Znaczenie kolorami czcionek i pól do wpisywania? A możliwość
ustawienia wg. życzenia okien wewnętrznych czytnika? A możliwość
wszechstronnego operowania kategoriami postów, punktacją czy
wyszukiwania potrzebnego? A potężne narzędzie skryptowe pozwalające w
programie zmieniać rzeczy które nawet jego twórcy nie przyszły do głowy?
A możliwość przegrania zainstalowanego programu na pena i używanie go na
dowolnym komputerze, nawet pod linuksem? Itd...
Przerobiłem lata temu wszystkie możliwe czytniki newsów i wiem co mówię
:)

> Używam OE od lat i działa bardzo dobrze. O jakich wymaganiach piszesz? O
> Sygnaturce? Mało kto jej już od dawna używa. A o konfiguracji nie napisałeś.
> Wywaliłem to g... i zainstalowałem Thunderbirda i działa. To sensowny
> program. Nie wiem tylko jak otwierać kolejne wiadomości w tej samej karcie.
Chyba nie wiesz co mówisz. Bardzo nieliczni nie mają sygnaturki :)
Dorzuć do tego nieobsługiwanie delimitera, niezawijanie wierszy,
plasowanie kursora ponad cytowaną wiadomością... O ile wiem też jakieś
problemy z kodowaniem. Nie darmo OE ma opinię najgorszego czytnika
newsów jaki można wybrać. Ale co ja ci będę ścieżki życiowe prostował :)
Pożyjesz to zmądrzejesz. Th jako czytnik newsów jest gorszy od 40tude z
prostego powodu - jest do poczty a co jest do wielu rzeczy jest do d...
Nawet jako klient poczty jest do bani bo jest gorszy od M2.
(przynajmniej dla moich zastosowań). Przekombinowany, w opcjach możesz
zginąć a np. nie można ustawić wielkości czcionki.
I proszę mi nie mówić że ja miałem obowiązek podać ci jak się
konfiguruje 40tude. Primo nie poprosiłeś więc się nie wcinam nieproszony
a secundo, wystarczy wpisać w góglownicę "konfiguracja 40TudeDialog".

--
Jacek
I hate haters.