Re: [WINNT] windows 10 po taniości.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows 10 po taniości.
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Wed, 17 Jan 2018 12:13:35 +0100
Proces Trybun <MxIlCh@jachu.ru> zwrócił błąd:

> Albo ja nie znam tej konkretnej sprawy, albo Wy źle zrozumieliście to co
> kiedyś oferował M$.  mniej więcej sprowadzało się to do tego że można
> było zalegalizować online posiadana piracką kopię, oczywiście odplatnie.
> Nikt nie wspominał o jakimś dawaniu XP w prezencie.

Np. artykuł z 2015:
https://www.forbes.com/sites/insertcoin/2015/03/19/why-microsoft-is-giving-away-windows-10-to-pirates

Pirat, ale aktywowany i działający. To czym się różni od oryginału, dla
użytkownika? Spróbuj tak samo z Win 7 albo Win 8. Tam nawet nie możesz
ściągnąć ISO jeśli nie podasz klucza, a w 10 możesz.

Czyli można nawet powiedzieć, ze mikrosoft wciska pirata za darmo!

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.