Re: Przeszukiwanie plik�w .dbx - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: Przeszukiwanie plików .dbx - jak?
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Tue, 17 Oct 2017 18:54:36 +0200
U¿ytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisa³ w wiadomo¶ci
news:59e62521$0$5154$65785112@news.neostrada.pl...

> zdaje sie, ze musisz odbyc wstrzasajaca wedrowke na homepage tcommandera

Po znalezieniu odpowiedniej wtyczki i jej zainstalowaniu
zgodnie z za³±czon± instrukcj±, jestem w stanie znale¼æ
wszystkie pliki dbx na danym no¶niku zawieaj±ce np. adres
xxx@yyy.com.pl, który (na szczê¶cie) jest podstaw±
przeszukiwania jak ka¿dy inny tekst w tre¶ci wiadomo¶ci.
To ju¿ jest co¶. Teraz ewentualnie mogê ka¿dy z takich
plików wczytywaæ do bie¿±cego OE6 i znale¼æ konkretne
e-maile. Problem jest jednak taki, ¿e lista takich .dbx
jest nadal d³uga. Byæ mo¿e kiedy¶ moje przenoszenie
poczty do poszczególnych folderów by³o za ma³o
precyzyjne, ale teraz ju¿ nic na to nie poradzê.
Zatem u¿ywanie do tego dalej OE6 by³oby ¿mudne,
ale ju¿ du¿o lepsze ni¿ przeszukiwanie wszystkiego.

Chc±c nie przechodziæ do OE6, ale pos³ugiwaæ siê dalej
TC, natrafiam na takie problem, ¿e prawie ka¿dy ze
znalezionych plików .dbx zawiera przewa¿nie bardzo
du¿o e-maili, z których nie wszystkie s± od osoby
o w/w adresie e-mail, wiêc dalsze przegl±danie przy
pomocy TC jest te¿ ¿mudne.

Czy TC pozwala nie tylko wybraæ pliki .dbx zawieraj±ce
podany adres e-mail, ale stworzyæ od razu listê samych
e-maili z tak± zawarto¶ci±? To bylby idea³.

Pozdrawiam
Pat