Re: [WINNT] Przeszukiwanie plików .dbx - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeszukiwanie plików .dbx - jak?
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Wed, 18 Oct 2017 15:37:01 +0200
Użytkownik "HF5BS" <hf5bs@t.pl> napisał w wiadomości
news:os7iin$cec$1@node1.news.atman.pl...

Użytkownik "Pat" <spam@stop.com> napisał w wiadomości
news:59e71102$0$656$65785112@news.neostrada.pl...
Zadajesz wyszukanie w zawartości pliku, konkretne wiadomości są widziane jako
plik eml/nws,
wtedysobie możesz np. taki plik wyciągnąć na zewnątrz...

Właśnie tekst  xxx@yyy.com.pl jest tą wspólną i pożądaną
zawartością. Poza tym każda wiadomość od tej osoby miała
inną zawartość.

No, to on to poznajduje.
Poznajduje pliki dbx, w skład których wchodzą e-maile zawierące
ten adres, ale nie wskaże które to e-maile wsród dziesiątek, a może
setek takich które tego adresu nie zawierają.

Poza tym, sam OE ci to wyszuka,
Ludzie, gdyby te pliki były w OE, to w ogóle pytanie na grupie
nie byłoby potrzebne.!
Skoro poświęcacie mi czas (za co dziękuję) i odpowiadacie
w moim wątku, to bądźcie tak mili i przeczytajcie wpierw
pierwszy mój post, w którym opisuję skąd się bierze problem.
HF5BS chociaż, że "przyznał", że nie czytał. :-)

Można powiedzieć, że uczestnicy dyskusji na grupach dzielą
się na 3 cześci:
- tacy, którzy czytają cały wątek i dopiero wtedy odpowiadają -
 chwała im
- tacy, którzy po czasie czytają kolejno posty i nie widząc,
 że w dalszych postach wiele rzeczy już zostało wyjaśnionych
 lub uszczegółówionych, zaczynają o wszystko znowu kolejno
 pytać lub na wszystko od początku odpowiadać
- tacy, którzy czytają tylko ostatni post i tak naprawdę nie wiedzą
 o co w wątku chodzi (powyższy przykład nie jest pierwszym).

To tyle w temacie grupowiczów. Ale za udział w dyskusji dziękuję.
I tak mi dużo dała.

Pozdrawiam
Pat

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>