Re: [WINNT] Przeszukiwanie plików .dbx - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeszukiwanie plików .dbx - jak?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Wed, 18 Oct 2017 10:20:38 +0200

Użytkownik "Pat" <spam@stop.com> napisał w wiadomości news:59e69545$0$15204$65785112@news.neostrada.pl...
Mam wrażenie, że mnie nie zrozumiałeś.

Mnie chodziło o to żeby TC pokazał mi  NIE listę
plików .dbx zawierających e-maile wysłane spod adresu
xxx@yyy.com.pl, ale wyświetlił mi listę samych e-maili
wysłanych z takiego adresu.

To zadajesz wyszukiwanie w plikach archiwum (TC widzi poszczególne wiadomości jako pliki, a nawet archiwa z plikami) po żądanym łańcuchu.
Wtedy wyszukasz precyzyjniej.

Jeśli to mialeś na myśli, to napisz proszę jak to zrobić.

W formularzu Commands -> Search -> FindFiles
po wpisaniu
- w Search for: dbx
- w zaznaczonym Find text: xxx@yyy.com.pl
otrzymuję listę plików dbx, w których takie e-maile
występują, ale są w nich także dziesiątki innych e-maili.

Zadajesz wyszukanie w zawartości pliku, konkretne wiadomości są widziane jako plik eml/nws, wtedysobie możesz np. taki plik wyciągnąć na zewnątrz...

Mam TC w wersji 7.56a.

Dawno, dawno temu, już jest 9.10 RC 2, czyli niebawem wersja finalna... O dużo większych możliwościach. Hehe, ale w odróżnieniu od szklarenki, nie udupia w nowym, nabytych już możliwości (niektóre mogą się przemieścić), z jednym może wyjątkiem, od ósemki nie chodzi plugin RamCopy (TC się wiesza), innych istotnych trudności nie stwierdziłem, używam jeszcze od czasów W.C. Stabilność znacząco wzrosła. Ale tak z ciekawości, czemu nie skorzystasz z tego, co oferuje sam OE, wyszuka ci wiadomości po nadawcy, po odbiorcy, tytule, treści, wskaże folder, tytuł... Znalezione wiadomości, o ile nie usunięto ich wcześniej, można będzie sobie skopiować w wybrane miejsce... Pamiętaj o właściwym wybraniu folderu początkowego do wyszukania. Odbieram sporo mailingu operatora darmoskrzynek i sprawdziłem, wyszukiwanie działa dobrze. Sposób podawałem w jednej z poprzednich wiadomości.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.