Re: [WINNT] X:Problem z modemem GSM, a właściwie, to z jego ustawianiem.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] X:Problem z modemem GSM, a właściwie, to z jego ustawianiem...
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Sun, 1 Oct 2017 01:10:15 +0200
"HF5BS" napisał:

W swojej Windzie, nie mogę przyporządkować initstringa do wywoływanego połączenia. Mogę to jedynie zrobić na poziomie urządzenia, ale to jest jedno ustawienie, a ja potrzebuję 2 różnych połączeń, do 2 różnych operatorów

Skoro nie udało się to zrobić z poziomu skryptu, to można spróbować "na chama". Mianowicie napisać skrypt, który wbije do rejestru odpowiednią wartość ciągu UserInit - np. u mnie w kluczu:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E96D-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}\0000
a następnie wywoła "rasdial connectionname".
Uprzedzam - nie testowałem, bo mam tyle zdefiniowanych modemów (głównie Bluetooth), że już tego nie ogarniam z poziomu rejestru ;->

JoteR