Re: [WINNT] X:Problem z modemem GSM, a właściwie, to z jego ustawianiem.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] X:Problem z modemem GSM, a właściwie, to z jego ustawianiem...
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sat, 30 Sep 2017 23:08:12 +0200
Czy jest 2. jakiś inny program, możliwie najprostszy,
nie wiem czy pomogę, ale chciałem zapytać, czy sprawdziłeś wszystkie oczywiste rozwiązania. o ile pamiętam w win XP można stworzyć połączenie modemowe. tak jak to się robiło w czasach wdzwaniania się zwykłym telefonem do interentu. W ten sposób uzyskasz dwa niezależne połączenia, wykorzystujące ten sam modem.

Top net info, jest (był bo nie używam) zajebistym programem. jeśli Tobie nie działa, to poszukaj przyczyny nie działania. ściągnij inną wersję. Jeśli program "stoi" to też może być ztego powodu, ze czeka aż modem odpowie.

Modem może mieć take widzimiśię, że działa wolno. czyli jeśli dostaje polecenia z palca - wykona, bo człowiek wolno pisze. jak dostanie 3 na raz, to wykona tylko pierwsze. i tak byś musiał "debugować" Czyli zrestartować kompa i modem, spróbować sie połączyć. jeśli się nieda, to wprowadzić jedno polecenie AT cośtam costam i znowu próbować. jeśli nie pomoże, to następne.

JA bym się jednak zaczął przyzwyczajać do innego, mniej problematycznego urządzenia. modem usb na stałe przyklejony do ekranu nie przeszkadza za bardzo, a kosztuje maks 30zł. modem gsm-wifi (albo kabel usb) widziałem juz za 50zł A takie urządzenie zajebiście się sprawdza w słabym zasięgu gsm

ToMasz

No albo przejdź na linuksa :) Albo poczytaj jakie podczas startu modemu w linuksie dostaje polecenia at