Re: [WINNT] Miejsce na pliki do opublikowania

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Miejsce na pliki do opublikowania
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Thu, 14 Sep 2017 08:19:03 +0200
Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:opbuuu$b2l$1@node2.news.atman.pl...
Ja właśnie po to używam imgur, nie po to żeby prezentować całemu światu.
Plik co prawda będzie publicznie dostępny, ale akurat nie były to pliki
przy których by to przeszkadzało.
Oczywiście jeśli to jest problem, to można poszukać czegoś innego. Mnie
wystarczy imgur, bo jest prosty i szybki w użyciu.

Dzięki za namiar na imgur.
Rejestracja, weryfikacja adresu e-mail i wysłanie obrazka poszły OK.
W kiedyś używanych tego rodzaju usługach na mój adres e-mail przychodził
adres URL wysłanego pliku, który następnie można było podać np. na grupie.
Gdzie w tym serwisie znajduje się przesłany plik i co należy podać np. na
grupie żeby grupowicze wiedzieli, że właśnie dany plik jest ode mnie?

Pozdrawiam
Pat