Re: [WINNT] Miejsce na pliki do opublikowania

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Miejsce na pliki do opublikowania
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Wed, 13 Sep 2017 20:49:19 +0200
U¿ytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:opb10l$qo4$1@node1.news.atman.pl...
> Ale s± serwisy, gdzie nie trzeba konta, jeden poda³em.

Mnie nie chodzi o zaprezentowanie mojego zdjêcia "ca³emu ¶wiatu",
czemu, jak siê wydaje, s³u¿± podawane tu przyk³ady, ale o miejsce
gdzie mo¿na na chwilê umie¶oiæ plik na wypadek:
- konieczno¶ci pokazania czego¶ na grupie
- konieczno¶ci pokazania czego¶ komu¶, gdy wielko¶æ pliku
  nie pozwala na jego przes³anie e-mailem.
Z uwagi na to, ¿e chodzi o umieszczenie tam takiego pliku
na chwilê, nie widzê powodu by zak³adaæ konto.

Pozdrawiam
Pat