[WINNT] Otwórz za pomocą...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Otwórz za pomocą...
From: Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>
Date: Thu, 14 Sep 2017 08:32:00 +0200
Ikona pliku np. jpg przedstawia zawartość tego pliku. Podobnie ikony plików z innych programów. Niektóre ikony nie mają takiej powierzchniowości :-) Np. pdf a pliki OpenOfice'a mają. Pdf otwiera mi PF Architect 4. Myślałem, że winą jest to, że program nie jest 64 bitowy i nie znajduje się w ProgramFiles a w ProgramFiles(x86). Ale to nie jest regułą. Mam win7 64.

Kompletnie namieszane mam przy ikonach programu SketchUp.
Pliki zapisywane są jako skp (we właściwościach mam, że otwiera SketchUp*) i nie ma ikon z zawartością, ale ten sam program zapisuje kopie bezpieczeństwa skb ((we właściwościach mam, że otwiera Wspólna biblioteka DLL Powłoki systemu Windows) i te już mają ikony z zawartością.

Mogę żyć bez tej funkcjonalności, ale gdyby można to wyprostować....

* Wybieram SketchUp z PlikiProgramów(x86) (mam też wersję 64 bit) a w okienku właściwości pojawia się opis, że wybrał tego 64bit! Ale po kliknięciu na ikonę w katalogu otwiera w 32bit z PlikiProgramów(x86)
Cuda :-)

Robert