Re: [WINNT] Miejsce na pliki do opublikowania

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Miejsce na pliki do opublikowania
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Wed, 13 Sep 2017 21:46:22 +0100
On 13/09/2017 07:55 PM, Grzegorz Niemirowski wrote:
Pat <spam@stop.com> napisał(a):
Mnie nie chodzi o zaprezentowanie mojego zdjęcia "całemu światu",
czemu, jak się wydaje, służą podawane tu przykłady, ale o miejsce
gdzie można na chwilę umieśoić plik na wypadek:
- konieczności pokazania czegoś na grupie
- konieczności pokazania czegoś komuś, gdy wielkość pliku
 nie pozwala na jego przesłanie e-mailem.
Z uwagi na to, że chodzi o umieszczenie tam takiego pliku
na chwilę, nie widzę powodu by zakładać konto.

Ja właśnie po to używam imgur, nie po to żeby prezentować całemu światu. Plik co prawda będzie publicznie dostępny, ale akurat nie były to pliki przy których by to przeszkadzało. Oczywiście jeśli to jest problem, to można poszukać czegoś innego. Mnie wystarczy imgur, bo jest prosty i szybki w użyciu.

Musze poprzeć, bo to tez moj ulubiony serwis do obrazkow. Oby tylko nie skonczyl tak jak imageshack. Zalozylem sobie nawet konto i latwiej mi wrzucac zdjecia z androida przez appke. Wole tez wrzucic link do zdjecia z imgur niz zdjecie bezposrednio na facebooka, szybciej sie gubi. ;)

Pozdrawiam
http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html