Re: [WINNT] Miejsce na pliki do opublikowania

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Miejsce na pliki do opublikowania
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Thu, 14 Sep 2017 18:40:55 +0100
On 14/09/2017 11:43 AM, Robert Wańkowski wrote:
W dniu 2017-09-14 o 12:23, Pat pisze:

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:opdf4b$mqn$1@node2.news.atman.pl...
Robert Wańkowski <robwan@wp.pl> napisał(a):
No to potrzebna rejestracja czy nie?

Właśnie nie jest. Wystarczy wejść na stronę i przeciągnąć na nią plik graficzny. Nie trzeba na tej stronie wykonywać ani jednego kliknięcia.

Szkoda, że tego wcześniej nie napisaeś tak wyraźnie, jak tutaj.
Rejestracja była więc niepotrzebna, ale zależało mi żeby to wreszcie
zrobić.

Może po rejestracji masz jakieś bonusy? Typu wielkość, rozszerzenie :-), ilośc na dzień? Może dają jakiś dodatkową funkcjonalność jak np. w Dropbox-ie, że jeden kilik i plik z mojego komputera już jest w Dropbox-ie.

Masz dostep do wszystkich polikow kotre wrzuciles, na jedno klikniecie. I to chyba wystarczajacy bonus. Przynajmniej dla mnie.

Pozdrawiam
http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html