Re: [WINNT] HD Tune nie pokazuje wyników zw zakładce Health

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] HD Tune nie pokazuje wyników zw zakładce Health
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Thu, 7 Sep 2017 22:17:45 +0200
W dniu 2017-09-07 o 18:00, ggs pisze:

Korzystasz ze sterowników nVidii? Jak tak to spróbuj zmienic na standardowy IDE
po prostu odnstalowując nVidia SATA drivers , instalator powinien przywrócic
tzw systemowe windowsowe.

Jak to nie pomoże to kolejnym krokiem była by zmiana trybu sterownika w BIOS
(AHCI na IDE itd) ale tu ostrożnie bo możesz unieruchomic Windows.

1-Mam zainstalowany program Driver Booster 4, w którym jest funkcja odinstalowania sterowników.
Wydało mi się to najprostszym sposobem, więc skorzystałem z tej możliwości.
Odnalazłem w nim sterowniki: kontroler serial ATA Nvidia nForce 10.6.0.319.
(Były dwa wpisy prawdopodobnie dlatego, że posiadam dwa dyski fizyczne SATA).
Dałem polecenie odinstaluj i zrestartowałem komputer.
Podczas uruchamiania zostałem poinformowany o instalacji sterowników.
Sterowniki się zainstalowały i okazało się, że to te same, które zainstalowałem.

2-Szukałem takiej opcji w BIOSie, ale jej nie znalazłem.
Tematu nie będę drążył, bo brak możliwości odczytu "Health" nie jest chyba tak ważny, aby ryzykować unieruchomienie peceta.
Pozdrawiam
mk