Re: [WINNT] HD Tune nie pokazuje wyników zw zakładce Health

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] HD Tune nie pokazuje wyników zw zakładce Health
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Thu, 7 Sep 2017 09:04:40 +0200

Dyskusja rozkręciła się wokół tematu: "przyczyny restartu komputera i sposoby na wyeliminowanie tej usterki". A ja chciałem się dowiedzieć, co mogę wykonać, aby w zakładce programu HD Tune (Pro 5.60) Health pojawiły się wyniki? Obecnie również, po Waszych sugestiach użycia programu CrystalDiskInfo, dlaczego ten program "nie widzi" dysku? (Dla przypomnienia: program HD Tune wykonuje czynności spod zakładek: Benchmark i Error Scan. Tylko w Health odmawia wykonania zadania).
mk