Re: [WINNT] HD Tune nie pokazuje wyników zw zakładce Health

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] HD Tune nie pokazuje wyników zw zakładce Health
From: "ggs" <ggs_@_konto.pl>
Date: Thu, 7 Sep 2017 18:00:06 +0200
"kmark" <markotar@o2.pl> wrote in message
news:oorka2$nam$1@node1.news.atman.pl...

> Przyjąłem do wiadomości, że w mojej konfiguracji sprzętowej tego
> problemu nie da się rozwiązać. :-((

Problem to raczej nie jest , sprzęt w końcu działa. Bardziej jest to
denerwująca przypadłość.

Korzystasz ze sterowników nVidii? Jak tak to spróbuj zmienic na standardowy IDE
po prostu odnstalowując nVidia SATA drivers , instalator powinien przywrócic
tzw systemowe windowsowe.

Jak to nie pomoże to kolejnym krokiem była by zmiana trybu sterownika w BIOS
(AHCI na IDE itd) ale tu ostrożnie bo możesz unieruchomic Windows.

W razie padu Hiren's Boot i super tool o nazwie Fix HDC.