Re: [WINNT] HD Tune nie pokazuje wyników zw zakładce Health

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] HD Tune nie pokazuje wyników zw zakładce Health
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Wed, 20 Sep 2017 16:24:41 +0200
Witam,
Oto ostateczne rozwiązanie, dlaczego w moim przypadku HD Tune nie pokazuje wyników spod zakładki Health. Informację tę otrzymałem od supportu Gigabyte, producenta mojej płyty głównej.
/Cytuję/
Wynika to z barku sterowników dla systemu Windows 7. Z uwagi na wiek produktu sterowniki chipsetu dla tego modelu płyty dla systemu Windows 7 nie są dostępne.
/Koniec cytatu/

A więc wszystko jasne. Nie da się i muszę to przyjąć do wiadomości.
Dziękuję Wszystkim Interlokutorom tego tematu,
Pozdrawiam
mk