Re: [WINNT] Windows 10 po poprawkach/aktualizacji - zwolnił, nawet zegar

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 po poprawkach/aktualizacji - zwolnił, nawet zegarek systemowy
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 13 Aug 2017 16:51:22 +0200
W dniu 2017-08-12 o 14:29, User Wojtek pisze:
Irokez <no.email@wp.pl> wrote:
Witam

Tablet Lenovo Miix 300.
Trzy dni temu Windows 10 wersja 1607 pobrał sobie sam bez pytania 2
łatki bezpieczeństwa, KB4035631 i coś tam jeszcze.

Nie spotkałem jeszcze nowego sprzętu x86-64 na którym windows 7 nie dałby
się zainstalować.

Akurat 10-tka na tablecie z ekranem dotykowym mi pasuje.
Bardzo fajne przełączanie trybu pracy tablet/PC, kafelki do szybkiego kliknięcia najczęściej używanych aplikacji, te programy które chcę aby działały - działają (nawet interfejsy diagnostyczne VAG/Toyota czy do programowania central alarmowych Satela czy komunikacyjnych MGSM), oraz traktowanie karty SD jako dysku na programy/dane a nie pamięć wymienna.

--
Irokez