Re: [WINNT] Windows 10 po poprawkach/aktualizacji - zwolnił, nawet zegar

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 po poprawkach/aktualizacji - zwolnił, nawet zegarek systemowy
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 13 Aug 2017 16:38:27 +0200
W dniu 2017-08-11 o 17:31, Irokez pisze:
Witam

Tablet Lenovo Miix 300.
Trzy dni temu Windows 10 wersja 1607 pobrał sobie sam bez pytania 2 łatki bezpieczeństwa, KB4035631 i coś tam jeszcze.

Efekt taki się zrobił, że w grze Candy Crush Soda animacje zwoolniły,

A więc na razie chyba udało mi się okiełznać system.
Zacząłem szukać w monitorowaniu systemu co za diabeł.
Usługa inteligentnego transferu w tle szarpała po WiFi bez przerwy gigabajty danych, ghw po co i do czego, dociążając skutecznie ten malutki procesorek i system. Zajęcie dysku nie rosło więc pobierała i w czarną dziurę to chyba wysyłała. Przez to zabrakło mu mocy na liczenie sekund.

Zabiłem proces tego inteligentnego pobierania w tle i dopiero po tym system ruszył, a proces od dwóch dni na razie nie uruchamia się, zegarek jest aktualny. Nie wiem do końca na jakiej zasadzie działa w WIndows 10 "zamknij system" ale mam wrażenie że to on nie działa tak jak w starym dobrym Windows 7, tylko tak nazwali tryb hibernacji z opcją zamknięcia aplikacji. Procesów już nie. Przez to zamknij/uruchom kompletnie nic nie dawało.

Pozdrawiam.

--
Irokez