[WINNT] Windows 10 po poprawkach/aktualizacji - zwolnił, nawet zegarek s

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 10 po poprawkach/aktualizacji - zwolnił, nawet zegarek systemowy
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Fri, 11 Aug 2017 17:31:24 +0200
Witam

Tablet Lenovo Miix 300.
Trzy dni temu Windows 10 wersja 1607 pobrał sobie sam bez pytania 2 łatki bezpieczeństwa, KB4035631 i coś tam jeszcze.

Efekt taki się zrobił, że w grze Candy Crush Soda animacje zwoolniły, tak że dźwięk wyprzedzał obraz. Najpierw było słychać że kafelek wybucha a po 2 sekundach dopiero rybka "dopływała" i wybuchała. Odinstalować się nie dało bo zniknęła całkowicie historia aktualizacji. Nie tylko u mnie jak poszukałem w internecie. Więc skąd wiem że była? pogrzebałem bardziej w dodaj/usuń programy i pojawiła się krótka lista, może z 9 pozycji aktualizacji w tym te dwie najnowsze. Ale nie było opcji odinstaluj.

No ok, jest aktualizacja Win 10 Creators 1703 więc sobie pobiorę.
Wczoraj wieczorem pobrało, zainstalowało.

Dźwięk nadal wyprzedza światło więc Microsoft zagina nadal prawa fizyki, ale dodatkowy feature to zegarek... czas sytemowy rano po 6-stej miałem 4-ta z groszami.
Ustawiłem koło 7-ej czas. Aktualnie jest 17:30 a na tablecie 16:11.
Synchronizacja jest włączona.

1,5 godziny opóźnienia na 12 godzin...
o co biega?

--