Re: [WINNT] W win10 mozna pracowac jako Administrator?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W win10 mozna pracowac jako Administrator?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Tue, 23 May 2017 02:06:56 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:592350db$0$15187$65785112@news.neostrada.pl...
Imperium rzymskie panowało nad światem. Co po nich zostało - historia.
M$ sam się ubija. Sami zabijają swoje własne projekty.

Myślę, że w znacznej mierze przez "przebajerowanie", forma zaczyna przerastać treść. Systemy stają się tak oczojebne, że oczy bolą, głowa boli i objawy choroby morskiej (niekoniecznie haft, nie musi wystąpić) mają nawet ci, co na nią nie cierpią.

Nie jest to ta grupa, ale wykupili np. Skype, Nokię - to zaczyna umierać.

I tak, jak kiedyś Skype był w miarę ogarnialny, ustawialny, tak dziś określiłbym to, jako sfejzbuczenie, z obfitą nutą wyglądu Andruta.

Moje zdanie, może złe, chętnie zobaczę inne opinie.
Żeby nie było NTG.

M$ mam wrażenie, że zapomina, że aby rozjechać starogrecką jedność treści i formy, to trzeba doskonale wiedzieć, co się robi i jak się robi. A tu, treść sobie, forma sobie, rozjechane, swobodne, jak ruchy Browna, na siłę zmiana przyzwyczajeń, zamiast dać ludziom wybór, bo wnętrze rozumiem, unowocześnia się w dobrym celu i ono niech zostanie, i sobie będzie, ale, czy trzeba zmieniać interfejs tym, którzy nie chcą? Zamiast dać jako opcję? Choć... w XP, Pasjans, nie obrośnięty w nie-wiadomo-co, na kompie 266 MHz, 256 RAM, chodzi daleko żwawiej, niż pod W7 (w ogóle, od Visty wzwyż), na moim lapie 2x2.8 i (jak próbowałem) 2 GB RAM. Przebajerowany i najgorsze, że nie da się tego zmienić. A oczy bolą. W skrócie - najbardziej pasowałby mi interfejs NT4, temat Luna srebrna (ze wszystkich, najmniej po oczach wali), a wnętrze, niech sobie będzie nawet W-pierdyliard, choć na razie mamy dopiero W10. Tylko, żeby za 5 lat, aby uruchomić Notatnik, czy Kalkulator, nie trzeba było minimum jakiegoś I7, z 64 rdzeniami, każdy z nich po 16 wątków, z zegarem minimum 5 GHz i 32 giga RAM, a to wszystko na dysku przynajmniej 2 TB...?

--
"Jeśli przyjmiesz do siebie zabiedzonego psa i sprawisz,
że zacznie mu się dobrze powodzić - nie ugryzie cię.