Re: [WINNT] W win10 mozna pracowac jako Administrator?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W win10 mozna pracowac jako Administrator?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Tue, 23 May 2017 02:37:59 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:59235cde$0$15195$65785112@news.neostrada.pl...
Tu mam nieco inne odczucia odnośnie M$. Mam telefon Lumia 635. Teraz kończy się wsparcie dla Skype. Kończy się Messenger, rozwiązanie - kup nowy. A ja jestem starej daty, kupiłem, chcę mieć i używać. Od nich już nic nowego się nie da kupić. To umiera i przyszłości nie widzę.

Przypuszczam, ze jak się ludzie wkurzą, to porobią łaty, jak np. swego czasu na GG, aby komunikował się z alternatywnymi serwerami. I będzie zagrożenie, czy ktoś babola przy tym nie "sprzeda".

--
"Jeśli przyjmiesz do siebie zabiedzonego psa i sprawisz,
że zacznie mu się dobrze powodzić - nie ugryzie cię.