Re: [WINNT] jak wpisac klucz rejestru,gdy sys. blokuje?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak wpisac klucz rejestru,gdy sys. blokuje?
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Thu, 11 May 2017 15:24:39 +0200
artiun w news:5913c020$0$640$65785112@news.neostrada.pl
[..........]
chodzilo mi o zasade/metode, szczegoly nie sa istotne. ten klucz, tamten
klucz, raz bedzie taki, a raz owaki - problem zawsze ten sam: blokada
przed wpisem nawet w trybie s.mode, a wpisac trzeba.
Z tego co sam napisałeś - JEST TO ISTOTNE. Podaj choć przykład - gdzie
nie  możesz pisać (klucz).

twierdze, ze nie jest istotne, bo pytam o metode ogolna (jest odpowiedz) :)
ok.
http://i.imgur.com/JCyCZum.png
- w te trzy klucze nie mozna bylo wklepac wpisow.
Uwaga:
uprawnienia do wpisow w klucz nadrzedny -> "system" - mam, pelne.
dalej:
pewne czesci wpisow (do kazdego klucza z trzech zaznaczonych) byly mozliwe, wpisywalo sie bez problemu, ale kazdy z tych kluczy nie przyjmowal *czesci* wpisow dajac info, ze jest blokada, bo np to, do czego ma byc "dopis" - jest uzywane. I ja to rozumiem. Usilowalem wiec wejsc w niski poziom s.mode liczac na to, ze "cos" sie nie uruchomi na tym poziomie i nie zablokuje klucza.
nie pomoglo.

teraz juz wpisywanie nie jest aktualne - rozwiazanie podano w sasiednim temacie --> [ot] padly "kontrolery dzwieku, video i gier"