Re: [WINNT] jak wpisac klucz rejestru,gdy sys. blokuje?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak wpisac klucz rejestru,gdy sys. blokuje?
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Thu, 11 May 2017 03:21:08 +0200
W dniu 2017-05-10 o 21:34, 1634Racine pisze:
Grzegorz Niemirowski w news:oevoco$f7h$1@node2.news.atman.pl
1634Racine <mnjfmr@j.cbqebml> napisał(a):
jak  wpisac do rejestru klucz, ktorego system nie przyjmuje nawet w
trybie  awaryjnym (system blokuje nawet wowczas, wiadomo dlaczego)?
Dlaczego tryb awaryjny miałby coś zmienić? Jak nie masz uprawnień to nie
zapiszesz.

"jak nie mam uprawnien". A jesli mam i w normalnym trybie dostaje info,ze
"klucz jest uzywany" i tylko dlatego finito?
to schodze do s.mode i licze na to, ze    m o z e  to nie system calosciowo
blokuje i tylko jakis grat nie bedzie w tym trybie uzywany i da sie tam cos
dobrego wpisac.
btw: w sumie glupio bylo na to liczyc i ja o tym wiem, ale byl jakis inny
pomysl....?

Odpowiedziałeś sam sobie, po jaki czort walczysz z wiatrakami, nie możesz czegoś pokonać, OBEJDZ. Weź sobie LiveCD podepnij rejestr i zmień. Krócej niż marudzenie. Przyczyn może być wiele. Nawet taki AV/Firewall, który pilnuje kluczy rejestru. Cały raczej nie jest blokowany.
Chwali się upartość, jak dojdziesz co blokowało to się pochwal :)

--
Artur