Re: [WINNT] jak wpisac klucz rejestru,gdy sys. blokuje?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak wpisac klucz rejestru,gdy sys. blokuje?
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Thu, 11 May 2017 23:07:02 +0200
artiun w news:5914b81a$0$15198$65785112@news.neostrada.pl
[..................]
/*
   Skrypt powinien zostać wywołany automatycznie podczas wylogowania

to Ciebie zaskocze :)
gdy padly mi kontrolery video, gier i czegos tam [wspomnialem juz o tym temacie, a jego pochodna jest ten temat], usilowalem (nie majac tego glupawego ostatniego dobrego logowania obecnego) przywrocic rejestr wczesniejszy. Ale skad, skoro niby nie mam. Otoz mam -> kopia rejestru wykonywana jest do *osobnych* , niezaleznych katalogow, co 2 h. Wiecej: z kazdego dnia w tyg. (7 innych osobnych katalogow) jest wykonywana jedna dzienna kopia rej.

Jak wykonuje te kopie rejestru? prosto: COBIAN sprzegniety z ERUNT. Zero obciazenia, bezszmerowo. Banalne programowanie godzin, etc.

Teraz tak: gdy padly te kontrolery cofalem sie z rejestrem najpierw o 2h, krok po kroku. Ale zawsze byl to rejestr z tym samym bledem. Dopiero w ktoryms z tych 7 dziennych znalazlem dobra kopie, kontrolery byly ok. Ale to byla za daleka dla mnie terminowo kopia... Jednakze - w mocno cofnietym systemie moglem juz tym softem banalnym z nirsoftu --> DevManView podejrzec to, czego nie widac w managerze urzadzen: kazdy element galezi "kontrolery dzwieku, video,..." wylistowany jak wol doprowadzal do.... pliku inf oraz wpisu w rejestrze. Swietny dopelniacz managera urzadzen.
Porobilem kopie tych wpisow.
Wrocilem do rejestru z rozwalonym komponentem "kontrolery dzwieku,....".
I tutaj chcialem wklepac te skopiowane dobre klucze, i zaczela sie zabawa, ktora urodzila ten temat. Bo czesc wpisow odtworzyla sie, owszem, ale czesc - raczej nie.
ale problem juz w inny sposob rozwiazany.