Re: [WINNT] jak wpisac klucz rejestru,gdy sys. blokuje?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak wpisac klucz rejestru,gdy sys. blokuje?
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Wed, 10 May 2017 21:34:19 +0200
Grzegorz Niemirowski w news:oevoco$f7h$1@node2.news.atman.pl
1634Racine <mnjfmr@j.cbqebml> napisał(a):
jak  wpisac do rejestru klucz, ktorego system nie przyjmuje nawet w
trybie  awaryjnym (system blokuje nawet wowczas, wiadomo dlaczego)?
Dlaczego tryb awaryjny miałby coś zmienić? Jak nie masz uprawnień to nie zapiszesz.

"jak nie mam uprawnien". A jesli mam i w normalnym trybie dostaje info,ze "klucz jest uzywany" i tylko dlatego finito? to schodze do s.mode i licze na to, ze m o z e to nie system calosciowo blokuje i tylko jakis grat nie bedzie w tym trybie uzywany i da sie tam cos dobrego wpisac. btw: w sumie glupio bylo na to liczyc i ja o tym wiem, ale byl jakis inny pomysl....?

Pytanie też jaki klucz i po co? Zwykle edycja takich kluczy nie jest dobrym pomysłem.

jesli mam kopie tych kluczy - i dokladnie wiem, o jakie chodzi, w dobrej postaci i co do tego jest gwarancja, nie mogly zmienic sie przez ostatni tydzien, to dlaczego to zly pomysl? mozna probowac, why not.