Re: [WINNT] jak wpisac klucz rejestru,gdy sys. blokuje?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak wpisac klucz rejestru,gdy sys. blokuje?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Wed, 10 May 2017 16:55:42 +0200

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:59131f6b$0$5161$65785112@news.neostrada.pl...
jak wpisac do rejestru klucz, ktorego system nie przyjmuje nawet w trybie awaryjnym (system blokuje nawet wowczas, wiadomo dlaczego)?

Nadaj odpowiednie uprawnienia tam, gdzie wpisujesz. (nie zawsze pomoże)
Poza tym bądź ostrożny, system może się tak zapierać przed czymś, co może mu zrobić krzywdę. Próbowałem tak zmienić, tylko zmienić, jeden parametr w kluczu, który miałby udawać, ze XP, mam Media Center. Zapierał się na wszystkie sposoby, włącznie z olewaniem nadanych uprawnień. Uskuteczniłem zmianę spod Mini-XP (z pakietu Hiren's Boot CD) i... system nie wstał. W trybie awaryjnym również. (OIDP, pluł się o niewłaściwy numer seryjny) Na szczęście, wystarczyło przywrócić stan klucza, który się tak zapierał i system znów zaczął wstawać.

--
"Jeśli przyjmiesz do siebie zabiedzonego psa i sprawisz,
że zacznie mu się dobrze powodzić - nie ugryzie cię.