Re: [WINNT] Odwolanie do nieistniejacego konta

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Odwolanie do nieistniejacego konta
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sat, 8 Apr 2017 02:47:24 +0200

Użytkownik "ZeteR" <nospam@accepted> napisał w wiadomości news:58e82091$0$15209$65785112@news.neostrada.pl...

Paradoks taki - przez całe lata wykonywałem backupy co parę dni,
ostatnio odpuściłem mając nowszą instalację i się porobiło..Tak jakby płacić
ubezpieczenie AC przez 15 lat, jeden rok odpuścić i po ptactwie....

Jakoś tak jest, że jak coś się robi, to zwykle niepotrzebnie. Jak się zaniecha, to buch, wypadek, niewygrana wygrana w totku, kanar w autobusie... Zlekceważony backup dysku płaczącego, że umiera...

(C) Kabaret Neo-Nówka.