Re: [WINNT] Odwolanie do nieistniejacego konta

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Odwolanie do nieistniejacego konta
From: "ZeteR" <nospam@accepted>
Date: Sat, 8 Apr 2017 01:27:37 +0200
U¿ytkownik "ZeteR" <nospam@accepted.com> napisa³ w wiadomo¶ci
news:58dfec7c$0$5152$65785112@news.neostrada.pl...
> Problem taki:
> Windows xp pro sp3, wszystkie poprawki.
> Nie ma ¿adnych wirusów - nod32 ver.9, malwarebytes te¿ nic nie znalaz³.
> Jaki¶ czas temu usun±³em nagle powsta³e konto
> ZARZ¡DZANIE NT. Teraz za ka¿ym razem po wej¶ciu na moje tradycyjne konto
> mam taki komunikat w Przegl±dzie zdarzeñ:
>
> System Windows nie mo¿e wykonaæ logowania, poniewa¿ nie mo¿na
> za³adowaæ Twojego profilu.
> Je¶li ten problem bêdzie siê powtarzaæ, skontaktuj siê z administratorem
> sieci.
> SZCZEGÓ£Y - Nieokre¶lony b³±d.
> [...]

Uda³o siê, system dzia³a bez ¿adnych komentarzy alarmowych
w podgl±dzie zdarzeñ, bez oci±gania siê z wielominutowym przeszukiwaniem,
itd. Po prostu skopiowa³em w trybie awaryjnym LocalService oraz
NetworkService z ca³±  zawarto¶ci± bêd±c na zdrowym nowym XP,
a maj±c ten "chory" system na drugim dysku fizycznym.
Przedtem sprawdzi³em wpis w regedit HKCU "profilelist" czy aby nie zawiera
jakich¶ .BAK albo innych nazw katalogów profili ni¿ powy¿sze.
Ten zdrowy nowy system by³ omal¿e bli¿niaczy pod ka¿dym wzglêdem,
tak co do zawarto¶ci, ustawieñ itp. Co prawda za parê dni ten "stary" system
nie bêdzie mi potrzebny, ale warto by³o kilka dni pomêczyæ siê
z  kombinacjami.

Paradoks taki - przez ca³e lata wykonywa³em backupy co parê dni,
ostatnio odpu¶ci³em maj±c nowsz± instalacjê i siê porobi³o..Tak jakby p³aciæ
ubezpieczenie AC przez 15 lat, jeden rok odpu¶ciæ i po ptactwie....

Pozdrowienia, dziêkujê za pomoc i zainteresowanie

--
ZeteR