Re: [WINNT] Odwolanie do nieistniejacego konta

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Odwolanie do nieistniejacego konta
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 3 Apr 2017 19:26:48 +0200
ZeteR <nospam@accepted.com> napisał(a):
Źle się wyraziłem: nagle a niespodziewanie powstały widoczne
katalogi profilu ZARZADZANIE.NT konta ZARZĄDZANIE NT
USŁUGA LOKALNA. Które to katalogi byłem łaskaw wywalić.
Powyższy brak nie ma najmniejszego wpływu na działanie systemu
po 5 min. od startu, wszystkie programy działają znakomicie jakby nigdy
nic. Stąd "dowcip" o tym,  że ten brakujący profil nie jest do niczego
potrzebny w tym sensie.

Czyli wcale nie skasowałeś konta, tylko profil. Ścieżki do profili masz w kluczu HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList. Konto ZARZĄDZANIENT\USŁUGA LOKALNA ma profil w katalogu %SystemDrive%\Documents and Settings\LocalService

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/