[WINNT] Kopia bezpieczeństwa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Kopia bezpieczeństwa
From: Trybun <cheilimx@jachu.ru>
Date: Thu, 16 Mar 2017 10:28:30 +0100

W sumie niby proste ale czy na pewno.. Jak się zabrać do robienia takiej kopii i jak odzyskać system Win XP?

Na razie zainstalowałem program Easeus Todo Backup i za jego pomocą zrobiłem na dysku "D" kopie bezpieczeństwa obecnego systemu.

Pytanie dotyczy procedury odzyskiwania. Robię format\c, instaluję Windows, następnie instalka ETB i za jego pomocą, wskazując mu ścieżkę do kopii na dysku "D", odzyskuję obecny system? Czy może jakoś inaczej ma to być wykonane?