Re: [WINNT] W10 - jak ustalić lokalizację zainstalowanego programu?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W10 - jak ustalić lokalizację zainstalowanego programu?
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 17 Mar 2017 00:37:16 +0100
Marek <precz@spamowi.com> napisał(a):
Wracając do wątku: ogólnie, to co podpowiedziałeś może mi się przydać bez powiązania z w/w zagadnieniem. Do tej pory męczyłem się z Disk Monitorem + nakładanie filtrów zdarzeń itp by prześledzić co jest odpalane. Nie wiedziałem, że Windows potrafi taki logi samodzielnie zrzucać.Jak je włączyć i odszukać właściwy plik logów?

Przez gpedit.msc. Konfiguracja komputera -> Ustawienia systemu Windows -> Ustawienia zabezpieczeń -> Zasady lokalne -> Zasady inspekcji -> Przeprowadź inspekcję śledzenia procesów. Logi przeglądasz za pomocą eventvwr.msc, dziennik zabezpieczeń.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/