Re: [WINNT] W10 - jak ustalić lokalizację zainstalowanego programu?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W10 - jak ustalić lokalizację zainstalowanego programu?
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Wed, 15 Mar 2017 22:21:06 +0000
On 15/03/17 21:35, Marek wrote:
Witam,

Podczas instalowania drukarki zainstalowało mi się kilka komponentów.
Zaciekawił mnie jeden z nich, który nazywa się OKI Universal Scanner.
Widnieje on w zainstalowanych aplikacjach, można go odinstalować lub
zmodyfikować. Jednakże nie ma go w programach możliwych do uruchomienia
(klawisz Windows + OKI). Zaciekawiło mnie gdzie to cudo zostało
zainstalowane. System bezpośrednio nie podpowiada (chyba) ścieżki
instalacji. Zacząłem więc grzebać w rejestrze w poszukiwaniu ciągu znaków
"OKI Universal Scanner". Udało mi się namierzyć wartość klucza, Tam
znalazłem jakąś ścieżkę C:\Windows\twain_32\okidata\018 choć nie mam
pewności, czy jest właściwa. Jak to ustalić?

Moze task manager, na szczegolowej liscie procesow? O ile jest uruchomiony.
A moze w uslugach cos bedzie.

Pozdrawiam